من، بابک حمیدپور هستم یه دهه ۷۰-ای. عاشق کامپیوتر و کارای چالشی، نوشتن و خوندن، طبیعت و گیاه، کوهنوردی و فضا و در آخر عکاسی مستند.

آدم ها مثل کتاب هستن، باید بخونیشون تا بفهمیشون و حالا که تو یه کتاب‌خونه بزرگ از کتاب ها هستم چه خوبه که با عکاسی مستند، آدم ها رو بهتر و عمیق تر بخونم.

از خودم 🙂

عاشق عکاسی هستم و به خصوص مستندش! برای همین از تقریبا ۱۸سالگی با دوربین های نگاتیو ساده و دوربین های دیجیتال لنز ثابت عکاسی کردم و بالاخره روز ولنتاین سال ۹۴ اولین دوربین عکاسی حرفه ای رو به خودم هدیه دادم. هرچند تو عکاسی مستند به جایی که میخوام هنوز نرسیدم اما تلاشم ادامه داره و ادامه خواهد داشت. یکی دیگه از کارایی که دوست دارم طبیعت گردی و کاشت و نگهداری از گیاهان و باغبونیه؛ طبیعت و آرامش اون به شدت منو به وجد میاره و برای همین سعی کردم با طبیعت گردی و کوهنوردی و یا با باغبونی هرچه بیشتر از زندگی مدرن و خشک شهری و کار و بار فاصله بگیرم. و در آخر فضا، علاقه ای که نامتناهیه! اخبار حوزه فضا رو علاقه دنبال می کنم و کتاب های این حوزه رو هر روز مطالعه می کنم.

فضا، جایی برای رسیدن به همه چیز دنیا، یعنی هیچ شدن!

بازم خودم

با توجه به علاقه ای که به کامپیوتر و الگوریتم و مباحث این تیپی داشتم تو ۱۷سالگی اولین وبلاگ بلاگفاییم رو راه اندازی کردم و کم کم به سمت برنامه نویسی و کارهای باحال و تفننی با کد تو جهان وب و پیاده سازی الگوریتم های مختلف با زبون پاسکال پرداختم. به واسطه علاقه ام به برنامه نویسی و کامپیوتر، تو دانشگاه کارشناسی مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک رو پشت سر گذاشتم و تو دوره کارشناسیم به واسطه علاقه ای که یه TA تو یه کلاس دانشگاهی تو من به وجود آورد به سمت زبون برنامه نویسی PHP جذب شدم و شروع به یادگیری و کار تو این حوزه کردم.
بعد از یه مدت کار و طراحی وب سایت های وردپرسی و سایت های استاتیک با همکاری خیلی خوب یکی از دوستانم اولین سایت ساز ایرانی از طریق اپ موبایل به اسم آشیانه رو کد زدیم و منتشر کردیم که بی شک یکی از نقاط مهم زندگی من محسوب میشه، هرچند به دلیل زندگی دانشجویی و هزینه سرور با تقریبا سه هزار کاربر ایرانی و خارجی، تصمیم به تعطیل کردن اون گرفتیم. بعد یه مدت که گذشت، تصمیم گرفتم که بیشتر در مورد شرکت ها و فرآیند ها بدونم و خودمو اینجوری ارتقا بدم و شدم کاراموز و بعد تر کارشناس و کارشناس ارشد و حالا هم مدیرفنی یه تیم برنامه نویسی باحال هستم.

Site Footer

Sliding Sidebar